Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU

Sklep internetowy www.sweterkimalgosia.pl prowadzony jest przez firmę sweterki małgosia Małgorzata Kalbarczyk (reprezentowaną przez Małgorzatę Kalbarczyk - właściciel) z siedzibą w Świdwinie ul. Łąkowa 11 78-300 Świdwin , wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Urząd Miasta w Świdwin , pod numerem NIP:6720011118, REGON: 330559625

Numer konta bankowego:
87102028470000100201401215
pkobp Małgorzata Kalbarczyk

Regulamin zakupów

1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.sweterkimalgosia są cenami brutto

2. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon

3. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.

4. Możliwe są następujące formy płatności:

1. Za pobraniem

2. Przelewem

3. Kartą kredytową

4. e-przelewem

5. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

6. Przy każdym towarze podane jest stan jego dostępności w magazynie. Sklep sweterki małgosia umożliwia zakup wyłącznie dostępnych produktów. Opłacone zamówienia oraz zamówienia z wybraną opcją wysyłki za pobraniem zostaną wysłane w ciągu 7-10 dni roboczych

Przesyłki dostarczane Pocztą Polską przesyłką ekonomiczną dostarczane są w ciągu 3-5 dni roboczych, priorytetową 1-2 dni roboczych.

Przesyłki firmą kurierską dostarczane są w ciągu 1 dnia roboczego.

1. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, w przypadku nieprzedstawienia dowodu zakupu.

2. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres sweterki małgosia Łąkowa 11 78-300 Świdwin . Sklep odpowie na zgłaszaną reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni.

3. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 14 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko produktów nienoszących śladów użytkowania. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny na magazynach sklepu, nowy towar zostanie wysłany niezwłocznie po dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.

4. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach rozsądku. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na adres sweterki małgosia Łąkowa 11 78-300 Świdwin.

Prawo to klient zachowuje jeżeli w ciągu 14 dni od otrzymania towaru zgłosi chęć odstąpienie od umowy, a następnie w ciągu 14 dni odeśle go do sklepu.

Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep niezwłocznie dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania sklep do 14 dni dokonuje zwrotu środków na wskazany rachunek bankowy.

Koszt zwrotu towaru pokrywa klient.

2. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Nie dotyczy to przypadku, kiedy produkt został uszkodzony w transporcie, o czym klient powinien niezwłocznie po odbiorze paczki poinformować sklep. W takim przypadku klient może także złożyć pisemne oświadczenie o uszkodzeniu zawartości paczki u kuriera/osoby dostarczającej.

3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

4. Cennik sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu prawa. Zamieszczone ceny są tylko zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 KC. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen.

5. Zakupy realizowane za pośrednictwem sklepu internetowego sweterki małgosia wysyłane są jedynie na terenie Polski. Po uprzednim ustaleniu z obsługą sklepu istnieje możliwość dokonania zakupów z wysyłką poza granice Polski.

6. Klient jest zobowiązany do dokładnego zabezpieczenia wysyłanego towaru (w celu uniknięcia uszkodzeń podczas transportu) w relacji klient - sklep sweterki małgosia

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl